BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Welcome





I don't think I could live without hair, makeup and styling, let alone be the performer I am. I am a glamour girl through and through. I believe in the glamorous life and I live one.
By Lady Gaga...




sâmbătă, 4 decembrie 2010

Gene false si extensii de gene

Bun...as vrea sa va spun ca eu folosesc gene false zilnic...le ador :x fac aceasta postare pentru a va informa cu anumite lucruri utile despre acest subiect.
Pentru inceput extensiile de gene...mda la prima vedere sunt 'wow' mi-am pus in jur de un an...eram dependenta de ele am sa va spun si de ce.
Cand  mi-am pus prima data la salon nu imi venea sa cred gene pentru cateva saptamanii...era foarte tare.La inceput nu m-am gandit ca aproape tot timpul este si o parte rea.La salon bineintales nimeni nu mi-a spus nimic,dar dupa vreo 4 saptamani timp in care eu cel putin le-am schimbat de vreo 3 ori,doamna de la salon mi-a zis :trebuie facuta o pauza,nu te speria acum genele pot fi un pic sifonate dar vor reveni pana maine.A trecut o zi ,doua chiar si o saptamana.Vreau sa va zic ,ca genele mele erau un dezastru erau mici si parca rupte niste 'cioturi' efectiv.
Asa,spuneam mai devreme ca eram dependenta : DA! pentru ca genele mele erau oribile si imi puneam mereu ,desi eram constienta ca faceam o mare gresala.Am facut pauza acum si nu imi mai pun,cred ca niciodata. :)
Asa eu personal nu as recomanda la nimeni sa poate sa iti pui o data de 2 ori pe an sunt chiar superbe,au un aspect foarte natural.Da doar de cateva ori pe an 2-3 ori zic eu...acum stiti pana nu incerci pe pielea ta....Extensiile se pun pe bucati(smocuri) una cate una cu un lipici negru foarte 'agresiv' pentru gene.Am postat un link si niste poze pentru a va face o idee. http://www.youtube.com/watch?v=EdT9ZJ1v2Oc










Genele FalseDupa cum spuneam eu port gene false aproape zilnic...la inceput le prindeam mai greu si imi era cam frica...stiti cum e sa nu cada sa nu ma fac de ras :P.Acum am invatat din propria practica sa le folosesc ,pot sa realizez orice machiaj vreau si sa aplic ce dimensiune vreau eu.Cu extensiile nu aveam aceasta posibilitate deoarece se colorau de la fard si aratam ...urat sa zic asa :-).Cum se aplica?Cel mai indicate sunt genele pe banda ele se pot cumpara mai naturale,iar dupa aplicare daca le doriti mai extravagante sa zic asa le pute-ti intoarce cu clestisorul si rimela putin pe varfuri.Exista un lipici special numit :DUO ADESIVE,este cel mai recomandat chiar si de make up artistii straini,puteti vedea la postarea cu Kim Kardashain.Se i-a o banda de gene pe care se aplica de la un capat la altul lipiciu(este alb dar nu va faceti griji la uscare nu se mai vede)la capete putin mai mult decat pe restul suprafetei,30 de secunde se lasa pana devine (lipicios) dupa care se fixeaza cat mai aproape de linia  genenelor voastre(pentru o fixare mai buna genele trebuie rimelate si intoarse cu clestisor,la alegere).Nu este greu deloc ,putin la inceput :-) dar rezulatatul merita !  Gene frumoase la pret rezonabil se pot gasi aici http://www.genefalse.ro/
Adezivul DUO

  Gene cu pene
















  Gene cu aplicatii (strasuri)









  

0 comentarii:

Faceți căutări pe acest blog