BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Welcome





I don't think I could live without hair, makeup and styling, let alone be the performer I am. I am a glamour girl through and through. I believe in the glamorous life and I live one.
By Lady Gaga...




luni, 2 ianuarie 2012

Produse pentru par

Buna fetelor :) Ce faceti?sper ca a-ti petrecut frumos si sper ca noul an sa v-a aduca bucurii si sanatate! (multumesc pentru urari ! ).
Nu am mai facut demult o postare despre produsele de par.Eu mi-am coafat parul cam excesiv luna aceasta si acum  are nevoie de o revigorare :) am sa  vorbesc despre produsele pe care le folosesc mereu si le ador.
Primul produs este un ser de par de la avon(cred ca multe a-ti incercat acest ser) si se numeste Advance Techniques.Eu una il ador poate ca nu are avonul multe produse bune ,dar cu siguranta acesta m-a incantat.Serul se afla intr-o sticluta de 30ml,iar capacelul se inchide foarte bine (il pot lua cu mine peste tot ca nu se desface).Ce face?pe ambalaj scrie ca este pentru varfurile deteriorate,dar eu il aplic intai pe palme dupa care le trec prin par (uscat sau umed)si imi descurca parul foarte bine,il lasa moale hidratat si sa nu  mai spun ca are un miros suppper :x care persista pe par mult timp :) Da,il voi mai recumpara(in poze sunt 2 unul deja foslosit si altul nou).
Dupa ce aplic acest ser de hidratare ,aplic si un spray protector care si descurca parul in aceelasi timp .Anul trecut am descoperit doua:unul de la Gerovital plant(Gerovital are niste produse de par extraordinare! am cumparat si masca si sticluta cu extract de petrol si am fost mai mult decat multumita de ambele).Acest spray este de folos daca mergeti la plaja (si parul trebuie protejat nu doar fata sau corpul :) ),daca doriti sa v-a coafati parul cu placa,ondulator etc.,eu pur si simplu il aplic si cand nu ma coafez ,pentru ca imi lasa un par fin si cu un miros frumos :P.
Asa...de la Schwartzkopf nu am prea folosit niciodata ,dar i am vazut decrierea pe un blog la acest spray si m-am gandit sa il achizitionez si eu,m-a bucur ca am facut-o.Am pus cateva poze si cu descrierea fiecarui produs(desi nu se vad cam bine numa daca lipiti ochii de ecran :)) ).



Ultimul produs este un balsam de par pe care il folosesc uneori si zilnic(fara a sampona parul,doar umezit).
Inainte foloseam fel de fel de balsamuri care pe moment erau bune(descurcau parul,eu am o problema cu parul incurcat deoarece l-am vopsit de cativa ani si de deterioreaza repede) si nu eram ft.multumita pana cand intr-o zi o prietena (care este coafeza) mi a recomandat un balsam de care nu mai auzisem.L-am achizitionat de la farmacie si se numeste Hofigal,cred ca nu ma mai despart de el...pentru ca si dupa spalare,uscare, parul meu pare mai mult ,nu mai cade si are o stralucire aparte care dureaza,cea ce ma face multumita! Sper ca v-a placut postarea de astazi ,sa aveti o seara cat mai frumoasa ! :*

0 comentarii:

Faceți căutări pe acest blog