BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Welcome





I don't think I could live without hair, makeup and styling, let alone be the performer I am. I am a glamour girl through and through. I believe in the glamorous life and I live one.
By Lady Gaga...




duminică, 9 ianuarie 2011

Noua mea trusa sephora :-)

Am primit aceasta frumoasa trusa de make up de Craciun anul trecut adica acum cateva saptamani :))
Dupa cum am spus mie imi plac foarte mult produsele sephora si am fost foarte fericita cand am vazut trusa.

Vreau sa va spun ca dupa cum se vede in imagini este foarte la indemana,asa pare o trusa de cateva farduri,dar cu cat se desface mai mult vedem ca nu e asa.Eu sunt foarte multumita de ea mai ales ca este foarte utila se inchide si e o cutiuta destul de mica-medie.O pot lua cu mine oriunde doresc.Deocamdata postez cateva imagini cu trusa aceasta,mai am cateva truse de la sephora foarte frumoase si utile despre care voi posta curand.Cred ca trusa se gaseste in mai multe variante de culori.
Imi pare rau ca nu va pot spune un pret,dar stiu ca a fost achizitionata din Cotroceni mall bucuresti,eu o recomand cu incredere :-) pupiciiii !!!

Trusa are cam 180 de culori.

98-farduri pleoape
70-rujuri,glossuri
3-nuante de blush
6-nuante tusuri de ochi
3-creioane de ochi (negru,albastru,maro)
2-creioane contur buze(visiniu,maro deschis)
1-mini mascara sephora
Are si cateva pensule pentru:blush,tus,fard pleoape,buze.
Nu contine:fond de ten,pudra.

0 comentarii:

Faceți căutări pe acest blog