BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Welcome





I don't think I could live without hair, makeup and styling, let alone be the performer I am. I am a glamour girl through and through. I believe in the glamorous life and I live one.
By Lady Gaga...




vineri, 28 ianuarie 2011

Produsele Vichy si NYX

Stiti voi ca mai trebuiau sa imi vina inca  2 comenzi?mda pai au venit si nu sunt indeplin multumita de multe lucruri.
Pentru inceput siteul nyx au niste produse superbe si la un pret bun dar am fost dezamagita sa  vad ca nu aveau multe culori in stoc si nici paleta glitter pe care o caut de foarte mult timp,am mai avut una adusa de cineva dar s-a terminat ! :( nu stiu ar trebui sa fie disponibile mai multe produse si culori deoarece am vazut la multe fete si prietene de ala mele aceste produse.Normal am vrut sa achizitionez mai multe nuante de ruj dar sper ca pe viitor o sa am de unde :)

Comanda NYX:

















1.Glitter eyeliner nuanta:roz .Pai da ador sclipiciul si chiar daca nu il folosesc constant am zis ca v-a fi o ocazie unde sa il port.Este foarte tare ,se prinde repede adica nu ramane umed mult timp.

 4.Rujul are o textura fina sclipicioasa ,imi place foarte mult5.Gloss-ul este cam aceeasi nuanta cu rujul nu am apucat sa il folosesc prea mult :D     3.Gloss tot cu aroma de PORTOCALE :)) aceeasi problema ,oricum sunt multumita de produse in general si abia astept sa adauge mai multe produse.   







Produsele Vichy:
Am facut comanda pentru ca aceste produse mi-au fost recomandate si de o prietena a mamei mele care este dermatolog.Sunt foarte de calitate atat in tara cat si in lume.Daca doriti mai multe informatii despre ele am si o postare pe blog. Eu nu am probleme cu tenul adica acnee constanta sau ceva de genul.Bineintales ca mai apar cosuri,puncte negre etc.
Primul produs ( de la stanga la dreapta) este un gel de curatare pentru orice fel de ten.Eu il folosesc atat seara cat si dimineata.
Al doilea produs este un exfoliant cu mini granule pentru  gomaj.Il folosesc de 2-3 ori pe saptamana.
 Si ultimul produs este apa termala foaaaarte eficienta ,o folosec in fiecare seara dupa ce ma spal cu primul produs(gelul). Intra repede in piele si ma simt super fresh :) 

0 comentarii:

Faceți căutări pe acest blog