BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Welcome





I don't think I could live without hair, makeup and styling, let alone be the performer I am. I am a glamour girl through and through. I believe in the glamorous life and I live one.
By Lady Gaga...




vineri, 21 ianuarie 2011

Golden Globes 2011 Fashion Recap

Acum cateva zile cred ca era 6 si ceva dimineata ma pregateam sa plec.Si in timp ce ma machiam si urmaream canalul meu preferat E! au inceput premile Golden Globes 2011.
Au fost niste creatii superbe dar si asemanari intre rochii foarte mari.Am zis sa postez cateve din rochiile care s-au purtat pentru ca unele dintre ele sunt chiar uimitoare.Am sa traduc parerile criticilor deoarece sunt in limba engleza.Sper sa va placa ! :-)
Pentru inceput Catherine Zeta Jones in Monique Lhuillier si Elisabeth Moss din Mad Men in Donna Karen .

 
Mila Kunis a aratat perfect in rochia Vera Wang si de asemenea ne-a placut si rochita Angelinei Jolie creata de Atelier Versace  
Mi-a placut Amy Adams in Marchesa mai mult decat Olivia Wilde in rochia ei Marchesa mille-feuille style
O burtica pe masura poate fii un accesoriu frumos spun critici iar Jane Krakowski's a aratat perfect in creatia Badgley Mischka. Tina Fey a ales ceva asemanator mai inchis recomandat de  L'Wren Scott.

a fost foarte sweet in rochita roz trandafiriu,aceeleasi alegeri au fost facute si de  Natalie Portman, Claire Danes,Juliane Moore  care nu a fost la fel de apreciata datorita umarului bufant.   
O rochie superba si sclipitoare a fost detinuta de nimeni alta decat  Jennifer  Lopez care a fost una din preferata  criticilor.Nici Jennifer Westfeldt nu se lasa mai prejos.In acest an 'nude' a predominat la premiile Golden Globs acesta nuanta fiind aleasa de majoritatea

0 comentarii:

Faceți căutări pe acest blog